Handelsbetingelser

Glam Fashion I/S

KONTRAKTINDGÅELSE

Der opstår en bindende aftale mellem dig og Glamfashion.dk, når din ordre er belevet bekræftet af Glamfashion.dk. Glamfashion.dk sender dig en ordrebekræftelse, når ordren er accepteret og afsendt. Kvitteringen for din ordre, som du modtager kort tid efter din indsendelse af ordren udgør ikke den endelige ordrebekræftelse.

PRISER

Alle oplyste priser er inklusiv moms og andre afgifter. Den gældende pris er den, som er oplyst på Glamfashion.dk’s online webshop for den pågældende vare på datoen for ordreafgivelsen.

Glamfashion.dk forbeholder sig retten til ændringer af priser, som er fejlagtigt angivet på Glamfashion.dk’s online webshop. 

BETALING

Glamfashion.dk modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard og Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Kroner (DKK), Euro (EUR)

Glamfashion.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

LEVERING

Glamfashion.dk afsender varer med følgende: GLS, PostNord, DAO og Bring.

Glamfashion.dk accepterer og afsender under normale omstændigheder ordre inden for 1 hverdag. Varerne sendes med PostNord, og den sædvanlige leveringstid fra afsendelse af ordrebekræftelsen er 1-2 hverdage.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Glamfashion.dk er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt fra lager.

FORTRYDELSESRET/RETUR

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode beregnes fra den dag, du har modtaget varen. Falder den sidste dag for udøvelse af fortrydelsesretten på en helligdag, en lørdag eller en søndag, udløber fristen den følgende hverdag.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Du returnerer varerne til Glamfashion.dk uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du modtog varerne. Returneringen betragtes som rettidig, hvis pakken er indleveret til postforsendelse eller anden form for forsendelsesservice, der er ansvarlig for forsendelse af varen til Glamfashion.dk før udløb af de 14 dage. Som bevis for rettidig returnering af varen forelægges en kvittering for indlevering til postvæsen eller lignende til forsendelse.

Meddel Glamfashion.dk din beslutning om at fortryde købet. Denne meddelse kan du let og enkelt sende til vores kundeservice på e-mail: info@glamfashion.dk

Modtager Glamfashion.dk dine varer retur uden meddelelse fra dig om udnyttelse af din fortrydelsesret, vil Glamfashion.dk betragte returneringen af varerne som en udøvelse af retten til at fortryde købet.

Undlader du at afhente din pakke i valgte pakkeshop, vil pakken blive returneret til Glamfashion.dk efter 14 dage fra den dato, pakken blev leveret. Denne returnering betragter vi som din udøvelse af retten til at fortryde købet.

Du kan benytte Glamfashion.dk’s returlabel til returnering af varerne, for at opnå en fordelagtig leveringspris.

Du kan hente en returlabel igennem os her:

(indsæt link til retur label)

VARENS STAND VED RETURNERING 

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Glamfashion.dk at vurdere varens stand.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Glamfashion.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
 Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Glamfashion.dk  dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden på følgende mail: info@glamfashion.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

ANSVAR

Glamfashion.dk er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende aftaleopfyldelse på grund af force majeure. Så længe en force majeure situation foreligger, er Glamfashion.dk fritaget for opfyldelse af sine forpligtelser.

ERSTATNINGSANSVAR

Glamfashion.dk’s erstatningsansvar er ved alle erstatningskrav begrænset til et beløb svarende til prisen på den vare, som du har købt. Glamfashion.dk påtager sig produktansvar over for dig ifølge gældende lovgivning.

GAVEKORT

Rabatkoder eller andre former for rabatter kan ikke anvendes til køb af gavekort.

LEVERING

Glamfashion.dk accepterer og afsender under normale omstændigheder ordre inden for 2 hverdage. Varerne sendes med PostNord, og den sædvanlige leveringstid fra afsendelse af ordrebekræftelsen er 2-3 hverdage.

Glamfashion.dk er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt fra lager.

VILKÅR OG BETINGELSER FOR BRUG AF HJEMMESIDEN

Glamfashion.dk yder ingen garanti for nøjagtigheden af oplysningerne på hjemmesiden. Glamfashion.dk kan imidlertid altid kontaktes vedrørende ukorrekte oplysninger på hjemmesiden. Glamfashion.dk forbeholder sig ret til at ændre indholdet på hjemmesiden til enhver tid uden forudgående varsel.

KLAGEMULIGHEDER

Er du uenig i vores behandling af din klage, har du mulighed for at henvende dig til Center for Klageløsning hos konkurrence- og Forbrugerstyrelsen og herefter til Forbrugerklagenævnet. Vær opmærksom på, at visse betingelser skal være opfyldt, før Center for Klageløsning og Forbrugernævnet kan behandle din klage. Det er også muligt at klage over køb foretaget online via den europæiske platform for onlinetvistbilæggelse.

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: info@glamfashion.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Glamfashion.dk 
Fællesvej 22
8766 Nørre Snede
CVR: DK39967367

Scroll til toppen